mandag 19. juli 2010

Utelivet i Warszawa er undervurdert


Jeg og min kone dro på ferie til Warszawa for å nyte kalde pils og drukne i usympatiske øst-europeere. Nok om det siste - de fikk vi oppleve på veldig nært hold, for å si det sånn. Men når natten nærmer seg og folk er på vei ut i gatene, så er det ingenting som er bedre enn å dra på ferie til Warszawa. Utelivet i Warszawa er nok blant de beste i verden - og det er ikke tull engang.

Lonely Planet utgir hvert år en liste over de mest besøkte partystedene i Europa, og Warszawa kom på en klar andreplass etter partykongestedet Amsterdam. Og om vi innrømmer at det mest er hasj og billige kvinner som får folk til å dra til Amsterdam, så står vi igjen med Warszawa sitt uteliv som Europas beste (!)! Det hadde du nok ikke trodd for et par år siden.

Noe av det Warszawas uteliv kan tilby:

- Ekstremt billige priser på alt av alkohol
- Mange nattklubber som varer til klokken 7-8 om morgenen
- Gode DJ-er (ofte polske) som gir alt for å bli kjente
- Konserter som tar helt av utover natterstimene

Ikke undervurder Polen som feriedestinasjon - og i hvert fall ikke Warszawa som by å feste i. Om du noensinne skal få gleden av å besøke utelivet i Warszawa, så synes jeg faktisk rett og slett at du bør ta å klikke deg innom denne bloggen for å fortelle om det i kommentarfeltet.

9 kommentarer:

  1. For noen uker siden var jeg med kona mi på tur i Polen. Målen vår var Warszawa. Etter en spasertur ble vi sultne så vi besøkte restauranten New Orleans Gentlemen's Club&Restaurant. Maten var smakelig, stedet er verdt å besøke.
    http://neworleans.pl/en/?nkpage=1

    SvarSlett
  2. Warszawa dette er en fantastisk by, en av de billigste i Europa, men nivået ikke avviker fra andre europeiske byer. Og de har mange fantastiske klubber. Det beste for meg er New Orleans. Det er en nattklubb, men helt annerledes enn andre - det er elegant og eksklusivt. De tilbyr en rekke ulike alkoholer, alle vil finne noe for seg selv. Men det som virkelig markerer New Orleans ut er dansere - vakre, sexy, stilige og talentfulle. Det er verdt å gå dit fordi slike vakre kvinner ikke blir sett hver dag.

    SvarSlett
  3. Jeg er ikke en fan av sightseeing. Men jeg elsker å utforske nattelivet. Nylig kom jeg til New Orleans i Warszawa. Fantastisk sted. Alkohol (åpen bar koster ca 50 euro), god mat og dansere ... sexy og veldig talentfull. Danseshow er imponerende. Det er vanskelig å glemme det. http://neworleans.pl/en/?nkpage=1

    SvarSlett
  4. Jeg var på verdens beste utdrikningslag! Polen har virkelig de beste festene! Jeg og vennene mine besøkte New Orleans klubben. Utrolige dansere som var nydelige. Jeg har aldri sett en slik striptease i hele mitt liv. Jeg skulle ønske at alle kunne kose seg slik som jeg gjorde. Du opplever dette bare i Warszawa!
    http://neworleans.pl/en/?nkpage=1

    SvarSlett
  5. Super! Jeg vil sikkert besøke Warszawa nå, når jeg skal flytte inn til Gdansk. Jeg har kjøpt min leilighet fra Dekpol. Profesjonelt og forretningsmessig, at alt gikk i henhold til planen. Våre venner vil flytte et sted i Trippelbyen. Dekpol bygger noe i Jurata– Verano Residence – veldig lik luksusleiligheter.

    SvarSlett
  6. Det beste jeg husker fra turen min til Warszawa er besøket til New Orleans klubben. Det var der jeg møtte det beste Polen har å by på. Fantastiske dansere og knallbra mat. Supert. Noen ganger er det alt man trenger for å være fornøyd.
    http://neworleans.pl/en/?nkpage=1

    SvarSlett
  7. Jeg elsker havet. Jeg elsker vannsport, og generelt en leilighet rett på stranden har alltid vært min drøm. Mine nære venner bor i Gdańsk, de flyttet til Polen for en tid siden. Nylig lærte de at utvikleren de kjøpte leiligheten av i Gdansk, bygger nye leiligheter der og på Helhalvøya. Verano Residence synes å være et tilbud for meg ��

    SvarSlett
  8. Vi er ganske rolige med min kone, og vi har alltid ønsket å flytte til et sted der naturen vil omgjøre oss. Vi kjenner Polen godt fordi vi har vært på ferie der i mange år. Vi bestemte oss for å investere pengene i en Verano Residence-leilighet i Jurata. Bedriften Dekpol har blitt anbefalt til oss av venner, så vi er klar over at det er en viss investering.

    SvarSlett
  9. Jeg vet ikke om jeg elsker Gdańsk eller Helhalvøya mer, men jeg må snart velge noe. Jeg tenker på Gdańsk og Grano Residence veldig intensivt, men investeringen i Verano Residence i Jurata har også store fordeler, og i tillegg vil det bli gjennomført i år, så jeg må bestemme meg raskt...

    SvarSlett